Wielka premiera najnowocześniejszego serwisu muzycznego w sieci: teledyski. onet.pl

Onet.pl udostępnił teledyski największych gwiazd polskiej i światowej sceny muzycznej. Najnowsza propozycja Onet.pl dzięki swojej skali (blisko 1000 teledysków na starcie, co miesiąc niemal 400 nowych nagrań) jak i zastosowanym technologiom jest unikalna w skali całego polskiego internetu.

Sabina Lipska - dyrektor Serwisów tematycznych Onet.pl - konstruując teledyski.onet.pl  zwracaliśmy szczególną uwagę na komfort używania serwisu przez fanów muzyki – w jednej strefie mają dostęp  do informacji o artyście, recenzji jego nagrań i clipów, dyskografii, wywiadów i galerii zdjęć. Teledyski.Onet.pl będziemy promować miedzy innymi cyklem koncertów  i transmisji internetowych na skale niespotykana do tej pory w  polskim internecie

 

W związku z uroczystą inauguracją strefy muzycznej teledyski.onet.pl ,  portal zaprasza na bezpośrednią transmisję z imprezy promującej nowo otwarty serwis. Internauci będą mogli zobaczyć na żywo występ czterech polskich czołowych zespołów.

 

Gwiazdą wieczoru będzie legendarna grupa T. Love, która obok największych przebojów zaprezentuje materiał premierowy. Na scenie pojawi się także: Goya (najchętniej kupowany i odsłuchiwany artysta polski w OnetPlejerze), The Car Is On Fire (debiut roku 2005) oraz  Szymon Wydra z zespołem Carpe Diem.

 

Piotr Welc, dyrektor komunikacji marketingowej Onet.pl: od ponad roku konsekwentnie rozwijamy projekt Strefy Muzycznej Onet.pl. Polscy artyści są już obecni w OnetPlejerze, co oznacza ich obecność we wszystkich europejskich sklepach muzycznych OD2. Teraz nadszedł czas na najnowocześniejszą platformę do prezentacji teledysków. Obserwując wyniki oglądalności, jestem przekonany, że serwis zdystansuje konkurencję. Pragnę także podkreślić, że wideoklipy, dzięki porozumieniom zawartym z wytwórniami, są prezentowane legalnie, przy pełnym poszanowaniu autorskich praw twórców i wykonawców.

 

Koncert można zobaczyć w całości za pośrednictwem Onet.pl.  Początek transmisji we wtorek, 10 stycznia o godzinie 20.00.

 

 

Więcej szczegółów na stronie http://teledyski.onet.pl/impreza.html.

 

Piotr Tchórzewski, rzecznik prasowy, tel. (012) 618 4712,
e-mail:
piotr.tchorzewski@portal.onet.pl

 

 

Portal Onet.pl powstał w czerwcu 1996 roku. W połowie 2001 roku stał się częścią medialnej Grupy ITI, skupiającej oprócz portalu Onet.pl między innymi stacje telewizyjne z Grupy TVN, sieć kin wieloekranowych Multikino, oficynę wydawniczą Pascal.

 

Onet.pl to najchętniej i najczęściej odwiedzany portal internetowy w Polsce. Od końca 1999 roku, kiedy pojawiły się pierwsze, niezależne badania rynku, Onet.pl utrzymuje pozycję lidera wyprzedzając Wirtualną Polskę oraz Interię.

 

Onet.pl jest pionierem dywersyfikacji przychodów wśród polskich portali. Poza przychodami marketingowymi (reklama, e-commerce, reklama wyszukiwarkowa) osiąga również przychody z usług świadczonych użytkownikom portalu (płatne serwisy treściowe, usługi pocztowe i hostingowe, serwisy aukcyjne, ogłoszeniowe i randkowe, usługi telekomunikacyjne, w tym dostęp do internetu).

 

Od 2000 roku Onet.pl jest nieprzerwanie niekwestionowanym liderem na rynku reklamy internetowej, z udziałem w przychodach na poziomie 39 procent wartości rynku (dane za: Interactive Advertising Bureau Polska). W grudniu 2004 roku Onet.pl przekroczył barierę dwóch miliardów odsłon miesięcznie.

 

Nieustanne wzbogacanie oferty tematycznej i pogłębianie zakresu serwisów dostępnych w ofercie portalu (jest ich ponad 200) sprawiło, że portal stał się on uznanym kanałem dystrybucji informacji. Analizy Instytutu Monitorowania Mediów potwierdzają status Onet.pl jako najczęściej cytowanego medium internetowego w Polsce.

 

Portal posiada największą liczbę użytkowników na polskim rynku internetowym – we wrześniu 2005 r. było to ponad 7,6 mln osób, co stanowi ok. 79 procent ogółu populacji internautów w Polsce. Co piąta sekunda spędzana przez użytkownika sieci to sekunda spędzana na stronach Onet.pl (dane za: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2005).

 

Marka Onet.pl jest najsilniejszą polską marką; w ostatnim rankingu przygotowanym przez Rzeczpospolitą i firmę doradczą Ernst & Young wyprzedza Wedla i Winiary. Jest najbardziej rozpoznawalną marką wśród polskich witryn WWW: znajomość wspomagana wynosi 93 procent, natomiast znajomość spontaniczna 77 procent (dane za: NetTrack, SMG/KRC, III kwartał 2005).

 


Komentarze
Polityka Prywatności