Sygnowano Fabryka Trzciny vol.3
Właśnie ukazała się trzecia część bestsellerowej składanki „Sygnowano Fabryka Trzciny”. Stanisław Trzciński - prezes STX Records (Grupa STX JAMBOREE) i autor kompilacji proponuje esencję tego co najlepsze w muzycznym repertuarze warszawskiej Fabryki Trzciny.
Na kompilacji, wydanej przez STX Records (Grupa STX JAMBOREE) i Universal Music Polska, znalazły się utwory artystów, którzy w ciągu ostatnich lat wystąpili na scenie wielokrotnie nagradzanego, słynnego już w całej Polsce, warszawskiego Centrum Artystycznego Fabryka Trzciny.Starannie wyselekcjonowany repertuar muzyczny trzeciej części "Sygnowano Fabryka Trzciny" to mieszanka dźwięków nowych, modnych, awangardowych, a jednocześnie przystępnych. Zawiera to co najlepsze w polskiej a także międzynarodowej scenie muzycznej. Jest mieszanką jazzu i muzyki klubowej.
Wydanie płyty w roku 2008 zbiega się ze szczególną rocznicą - pięcioleciem istnienia Fabryki na mapie Warszawy, mówi Stanisław Trzciński - producent albumu. Trzecia kompilacja pokazuje kolejny raz jak bardzo oryginalnym i zróżnicowanym miejscem jest Fabryka. Artyści, którzy tu występowali są najzwyczajniej bardzo dobrzy i nierzadko grający "pod prąd". Awangardowo.
Płyta SFT vol. 3 jest zbiorem najciekawszych utworów takich artystów jak: Andrzej Wasilewski Trio, Maria Peszek, Anna Maria Jopek, Pumali Panthers, Kayah, Pink Freud, a także Chiara Civello i Regina Carter. Tegoroczna kompilacja, podobnie jak dwie poprzednie części, zawiera także specjalną niespodziankę. Tym razem został do niej dodany krążek DVD z zapisem koncertu "As We Travel Round This Circle" duetu Tuck & Patti, muzycznej gwiazdy z Holandii goszczącej w Fabryce.
Impreza premierowa "Sygnowano Fabryka Trzciny vol.3" odbyła się 24 października br. w Fabryce Trzciny i wpisała się w obchody piątych urodzin Fabryki. Na scenie gościli wybitni polscy muzycy jazzowi obecni na SFT vol. 3 - Piotr Rodowicz i Tomasz Filipczak wraz z przyjaciółmi, którzy wykonali utwory Seweryna Krajewskiego w nowych smooth jazzowych aranżacjach. Jeden z utworów - "Czekasz na tę jedna chwilę" - znalazł się na promowanej kompilacji.
Lista utworów Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 3
CD
1. Pumali Panthers - In Style and In Rythm
2. Regina Carter - A-Tisket, A-Tasket
3. Rebekka Bakken - Love May Seem Hard
4. Chiara Civello - My Broken Heart
5. Marcin Wasilewski Trio - Diamonds & Pearls
6. Kayah - Santana (MTV Unplugged)
7. Tomasz Filipczak, Piotr Rodowicz i przyjaciele - Czekasz na tę jedną chwilę
8. Chritoph Titz - The Deal
9. Erik Friedlander - Dream Song
10. Anna Maria Jopek - To, co nienazwane
11. Pink Freud - Dziwny jest ten kraj
12. Motion Trio - U-Dance-Jerusalem
13. Maria Peszek - Muchomory
14. Natu + Envee - Lion Girl
15. Pustki - Królowa Marsa
16. Nosowska - UniSexBlues
DVD
Tuck & Patti - Live In Holland
"As We Travel Round This Circle"
Sponsorem imprez promujących Sygnowano Fabryka Trzciny vol. 3 jest producent wina Carlo Rossi. Patronami medialnymi płyty są: Radio ZET, AMS, Tygodnik Wprost, Gazeta Prawna, Miesięcznik ELLE, Magazyn A4, The Warsaw Voice, Videoboard, Telewizja Vh1, cgm.pl i portal Wirtualna Polska.
***
STX JAMBOREE , w skład której wchodzą STX Records i Agencja JAMBOREE, specjalizuje się w marketingu muzycznym - zespole kompleksowych działań z zakresu marketing services, czyli eventów, BTL, kreacji, planowania kanałów komunikacji, public relations, ambitne mediów itd., których celem jest wzrost sprzedaży promowanych za pomocą muzyki produktów, a także budowanie określonego wizerunku firm, organizacji czy wydarzeń specjalnych oraz eventów (Toyota Sygnity Word Cup 2007-2008, Fryderyk 2006-2010), koncertów (m.in. James Brown, Ray Charles, Macy Gray, Diana Krall, Grace Jones), festiwali (m.in.: osiem edycji festiwalu Jazz Jamboree, PKO BP London Live); wydawanie płyt (w tym kompilacji Pozytywne Wibracje, Pinacolada, Pieprz i Wanilia, Globar Chillout, Sygnowano Fabryka Trzciny, After Hours); pozyskiwanie licencji do muzyki do reklam. Celem STX JAMBOREE jest skuteczne kształtowanie strategii marketingu muzycznego i show businessu dla swoich klientów oraz agencji reklamowych, jak również realizacja wybranych zagadnień z zakresu PR, BTL i marketingu.