Julka B., objawienie polskiej sceny muzycznej, wydała cover „Hallelujah” napisany przez Leonarda Cohena. Premierze singla towarzyszy też teledysk, promujący piosenkę w najważniejszych mediach muzycznych w kraju. Julka B. (Julia Bogdańska), 12-latka o potężnym głosie, pojawiła się na dwupłytowym albumie „Poland Why Not” z singlem „Hallelujah”. Teledysk towarzyszący piosence powstał w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, a jego produkcją zajęli się Rob Hoffman i Brian Allan. Klip został wyreżyserowany przez Krzysztofa Jakubowskiego.
Piosenka to cover ballady Leonarda Cohena powstałej w 1984 roku, którą do swojego repertuaru włączały na przestrzeni lat największe gwiazdy muzyczne, m.in. Rufus Wainwright, k.d.lang, a ostatnio Alexandra Burke, finalistka brytyjskiego talent show „X Factor”.
„To dla mnie ogromny zaszczyt i wyzwanie muzyczne, zmierzyć się z tak kultową piosenką. A sama produkcja klipu była wielką przygodą i lekcją, którą na długo zapamiętam. Mam nadzieję, że sobie dobrze poradziłam”, mówi Julka, nie kryjąc emocji i wzruszenia.
„Julka to wielki talent, jestem bardzo szczęśliwy, że dołączyła do naszego projektu „Poland… Why Not”. Nie raz jeszcze o niej usłyszymy, jestem o tym głęboko przekonany”, dodaje Brian Allan, pomysłodawca przedsięwzięcia i współwłaściciel wytwórni Rokket Music, w której nagrywa Bogdańska.
Singiel „Hallelujah” znajduje się na dwupłytowym albumie „Poland… Why Not”, a sam teledysk możemy oglądać już od dzisiaj:
http://www.youtube.com/watch?v=2n0aFWmo0N0
Album Poland… Why Not” to dwupłytowe wydanie (red and white edition), na którym znajdują się 24 utwory (plus dwa bonus tracki) w wykonaniu 14 artystów. Nad płytą pracowali światowej sławy producenci, tacy jak Jim Beanz (pracował dla takich artystów jak: Britney Spears, Shakira, Nelly Furtado, Katy Perry, Justin Timberlake, Miley Cyrus, Timbaland, Chris Cornell), czy Rob Hoffman (odpowiada za brzmienie legendarnego albumu Michaela Jacksona „HIStory”.; współpracował także z Philem Collinsem, Christiną Aguilerą, Joe Cockerem, czy Janet Jackson).
Płyta dostępna jest od 19 listopada w salonach EMPIK w całej Polsce.
Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, Plejada.pl, Radio ZET, AMS.
Sponsorem projektu jest ESOTIQ, producent ekskluzywnej bielizny dla kobiet.
Szczegóły dotyczące projektu na:
***
Rokket Music (Rokket) to niezależna międzynarodowa wytwórnia muzyczna z biurami w Los Angeles, Helsinkach, Tokyo i Warszawie, założona i należąca do Briana Allana i Jana Weckstroma. Rokket specjalizuje się we wdrażaniu projektów muzycznych, w publishingu, oraz prowadzeniu międzynarodowego managementu artystów. Stwarza możliwości współpracy i miejsce na rynku muzycznym danego kraju dla międzynarodowych i lokalnych artystów ze szczytów list przebojów, światowej sławy kompozytorów, producentów hitów oraz firm z nimi związanych. Rokket poszukuje
i odkrywa gwiazdy na całym świecie. Ściśle współpracuje z artystami, których płyty sprzedają się w milionowych nakładach, kompozytorami nominowanymi do nagród Grammy i Oscar, najlepszymi producentami oraz międzynarodowymi wytwórniami muzycznymi i publisherami. Rokket to zespół sześciu przedsiębiorczych, doświadczonych managerów zarządzających oddziałami firmy, pasjonatów z globalnym podejściem do biznesu. Na ich sukcesy składają się m.in. wkład w rozwój kariery wielu światowej sławy artystów m.in.: Christina Aguilera, Pussycat Dolls czy Black EyedPeas, rozwój strategii
i contentu muzycznego dla Virgin Mobile, Vodaphone, czy Nokii. Jednym z aktualnie prowadzonych przez Rokket projektów jest format „…Why Not“.