Zjawiskowa Julka B. w świątecznym klipie „Hallelujah”

Julka B., objawienie polskiej sceny muzycznej, wydała cover „Hallelujah” napisany przez Leonarda Cohena. Premierze singla towarzyszy też teledysk, promujący piosenkę w najważniejszych mediach muzycznych w kraju. Julka B. (Julia Bogdańska), 12-latka o potężnym głosie, pojawiła się na dwupłytowym albumie „Poland Why Not” z singlem „Hallelujah”. Teledysk towarzyszący piosence powstał w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, a jego produkcją zajęli się Rob Hoffman i Brian Allan. Klip został wyreżyserowany przez Krzysztofa Jakubowskiego.

Piosenka to cover ballady Leonarda Cohena powstałej w 1984 roku, którą do swojego repertuaru włączały na przestrzeni lat największe gwiazdy muzyczne, m.in. Rufus Wainwright, k.d.lang, a ostatnio Alexandra Burke, finalistka brytyjskiego talent show „X Factor”.

„To dla mnie ogromny zaszczyt i wyzwanie muzyczne, zmierzyć się z tak kultową piosenką. A sama produkcja klipu była wielką przygodą i lekcją, którą na długo zapamiętam. Mam nadzieję, że sobie dobrze poradziłam”, mówi Julka, nie kryjąc emocji i wzruszenia.

„Julka to wielki talent, jestem bardzo szczęśliwy, że dołączyła do naszego projektu „Poland… Why Not”. Nie raz jeszcze o niej usłyszymy, jestem o tym głęboko przekonany”, dodaje Brian Allan, pomysłodawca przedsięwzięcia i współwłaściciel wytwórni Rokket Music, w której nagrywa Bogdańska.

Singiel „Hallelujah” znajduje się na dwupłytowym albumie „Poland… Why Not”, a sam teledysk możemy oglądać już od dzisiaj:

http://www.youtube.com/watch?v=2n0aFWmo0N0

Album Poland… Why Not” to dwupłytowe wydanie (red and white edition), na którym znajdują się 24 utwory (plus dwa bonus tracki) w wykonaniu 14 artystów. Nad płytą pracowali światowej sławy producenci, tacy jak Jim Beanz (pracował dla takich artystów jak: Britney Spears, Shakira, Nelly Furtado, Katy Perry, Justin Timberlake, Miley Cyrus, Timbaland, Chris Cornell), czy Rob Hoffman (odpowiada za brzmienie legendarnego albumu Michaela Jacksona „HIStory”.; współpracował także z Philem Collinsem, Christiną Aguilerą, Joe Cockerem, czy Janet Jackson).

Płyta dostępna jest od 19 listopada w salonach EMPIK w całej Polsce.

Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, Plejada.pl, Radio ZET, AMS.

Sponsorem projektu jest ESOTIQ, producent ekskluzywnej bielizny dla kobiet.

Szczegóły dotyczące projektu na:

www.polandwhynot.com

www.esotiq.com

***

Rokket Music (Rokket) to niezależna międzynarodowa wytwórnia muzyczna z biurami w Los Angeles, Helsinkach, Tokyo i Warszawie, założona i należąca do Briana Allana i Jana Weckstroma. Rokket specjalizuje się we wdrażaniu projektów muzycznych, w publishingu, oraz prowadzeniu międzynarodowego managementu artystów. Stwarza możliwości współpracy i miejsce na rynku muzycznym danego kraju dla międzynarodowych i lokalnych artystów ze szczytów list przebojów, światowej sławy kompozytorów, producentów hitów oraz firm z nimi związanych. Rokket poszukuje
i odkrywa gwiazdy na całym świecie. Ściśle współpracuje z artystami, których  płyty sprzedają się w milionowych nakładach, kompozytorami nominowanymi do nagród Grammy i Oscar,  najlepszymi producentami oraz międzynarodowymi wytwórniami muzycznymi i publisherami. Rokket to zespół sześciu przedsiębiorczych, doświadczonych managerów zarządzających oddziałami firmy, pasjonatów z globalnym podejściem do biznesu. Na ich sukcesy składają się m.in. wkład w rozwój kariery wielu światowej sławy artystów m.in.: Christina Aguilera, Pussycat Dolls czy Black EyedPeas, rozwój strategii
i contentu muzycznego dla Virgin Mobile, Vodaphone, czy Nokii. Jednym z aktualnie prowadzonych przez Rokket projektów jest format „…Why Not“.

Poland Why Not (PWN) to autorski format oparty na pomyśle połączenia muzycznej współpracy międzynarodowej sławy kompozytorów i producentów, oraz procesie tworzenia muzycznej gwiazdy polskiego pochodzenia, która ma odnieść  światowy sukces. Co więcej, PWN jest pewnego rodzaju platformą promocyjną mającą na celu zwiększenie poczucia dumy narodowej Polaków. Schemat jest prosty: na zaproszenie Rokket, światowej klasy producenci muzyczni i kompozytorzy, sprzedający swoje nagrania w milionowych nakładach, pracowali przez 10 dni z polskimi artystami w Warszawie (Sound&More Studio), następnie praca kontynuowana była w Filadelfii z ludźmi odpowiedzialnymi za sukces takich artystów jak Shakira, DanityKane, Nelly Furtado, Justin Timberlake, Britney Spears, Chris Cornell czy Rihanna. Celem PWN jest stworzenie pierwszej gwiazdy światowej sławy polskiego pochodzenia poprzez połączenie właściwej piosenki (o potencjale hitu), stworzenia wizerunku, jakości produkcji i kreatywnej szeroko zakrojonej kampanii marketingowej projektu, kraju pochodzenia wraz z międzynarodową promocją jego kultury i zalet. Mimo faktu, iż Polska to prawie czterdziestomilionowy kraj, nigdy nie mogła poszczycić się choćby jedną znaną na świecie, czy nawet w Europie gwiazdą muzyki popularnej. Jednym
z powodów dlaczego tak się dzieje jest brak dostępu do międzynarodowej jakości potencjalnych hitów oraz infrastruktura. Poland… Why Not zmienia tę sytuację. 


Komentarze
Polityka Prywatności